Verschillende handen op elkaar van multiculturele groep mensen
Beleidsrelevant onderzoek sport

Optimaliseren van de prijsstrategie voor sportclubs

Wisemen ontwikkelde in opdracht van Sport Vlaanderen en in nauwe samenwerking met de Vlaamse Sportfederatie, Netwerk Lokaal Sportbeleid en Sportwerk Vlaanderen tools voor sportclubs om hun prijsstrategie te optimaliseren. De focus ligt daarbij op het versterken van communicatiestrategie van sportclubs naar hun leden en klanten en/of een traject om product- en prijsstrategie te verbeteren; Op welke manier kan ik mijn sportproduct sterker in de kijker zetten of eenvoudige aanvullende opties aanbieden (zoals sportkledij, een vrije training, een recreatief aanbod, gebruik van de kantine,…)?

Wisemen en het projectteam ontwikkelden vier specifieke tools die de afgelopen maanden werden voorgelegd aan sportclubs en sportfederaties. Iedereen kan deze tools gratis downloaden en gebruiken.  

Ontdek het overzicht van de verschillende tools.

Voorlopig lanceren we alleen de checklist voor de website van je sportclub. Dat is mogelijk de eerste digitale indruk die je nalaat bij nieuwe leden. Vinden zij eenvoudig de nodige info? Welke argumenten zijn doorslaggevend om nieuwe leden binnen te halen?

Overloop het document en versterk zo je eigen communicatiestrategie.

Checklist voor de website van je sportclub.

 

Vragen of opmerkingen?

Uw gegevens

Dit bericht wordt verzonden naar: Vragen of opmerkingen?

alle velden verplicht invullen

Er zijn een aantal velden niet correct ingevuld.