Nieuw: Spelenderwijs
Fun op het ijs
Tijdens Spelenderwijs glijden leerlingen van het 4de, 5de en 6de leerjaar en 1ste graad secundair onderwijs een voor- of namiddag vol plezier en ijsplezier tegemoet op onze schaatsbaan.
Wat staat er op het programma?
Icebyk: fietsen, maar dan op ijs
Lasershooten: lopen, richten en scoren op het ijs
IJstockschieten: precisie met een glibberig randje
Icecross: wie zoeft het snelst over het ijs?
IJshockey: tijd om je innerlijke pro te laten zien
En natuurlijk: vrij schaatsen om je coolste moves te showen
Dankzij dit gevarieerde aanbod is er voor élke winterheld wat wils.


Praktische info
Alle funactiviteiten worden begeleid door gediplomeerde lesgevers, zodat iedereen zorgeloos kan genieten.
Kostprijs: €5,50 per leerling (inclusief toegang ijsbaan en huur schaatsen)
Voor leerlingen van het 4de, 5de en 6de leerjaar en 1ste graad secundair onderwijs
Wanneer?
Vaste momenten van 12 april 2027 tot 21 mei 2027
Voormiddag: van 09.00 tot 12.00 uur
Namiddag: van 13.00 tot 15.30 uur
Hoe parkeren?
Er is ruim voldoende parkeergelegenheid voor zowel auto’s als schoolbussen. Goed om te weten: schoolbussen parkeren gratis.
Laat jouw school (groot)ouders inschakelen voor het vervoer? Geef ons vooraf een seintje. Dan zetten wij de koffie klaar en zorgen voor een stukje cake.



